Известие

Collapse
No announcement yet.

Актуалните цени на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Актуалните цени на 166

    Привет на форума!
    Аз съм нов :о) Мисля да си взимам кола и от известно време 166-цата много ми е легнала на сърцето... В момента се опитвам да се ориентирам в цените, че явно пазара не е както беше преди една година... Проетох из форума - някой разправя как за 2 г. сменил само жило на ръчната, друг за 2 г. вкарал 7-8000 лв за какво ли не..... та в общи линии не ми стана много ясно...

    Насочил съм се към дизел (обичам да дърпа без да ръчкам много-много), нямам претенции за много екстри, кожи-можи и т.н. Ще я карам предимно уикендите на извънградско, т.е. около 10-15 хил. километра годишно. Според вас за едно 5500-6000 лв. може ли да се вземе днес прилична 166, която да не изисква повече от 1000-1500 лв. годишно за ремонти?

  • #2
    Първоначално публикувано от Jim Покажи съобщение
    Привет на форума!
    Аз съм нов :о) Мисля да си взимам кола и от известно време 166-цата много ми е легнала на сърцето... В момента се опитвам да се ориентирам в цените, че явно пазара не е както беше преди една година... Проетох из форума - някой разправя как за 2 г. сменил само жило на ръчната, друг за 2 г. вкарал 7-8000 лв за какво ли не..... та в общи линии не ми стана много ясно...

    Насочил съм се към дизел (обичам да дърпа без да ръчкам много-много), нямам претенции за много екстри, кожи-можи и т.н. Ще я карам предимно уикендите на извънградско, т.е. около 10-15 хил. километра годишно. Според вас за едно 5500-6000 лв. може ли да се вземе днес прилична 166, която да не изисква повече от 1000-1500 лв. годишно за ремонти?
    Може
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Определено да, но много зависи откъде е внесена и как е поддържана.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        ,,Да нямало 1000-1500лв годищни ремонти...' Моята пак казвам я взех преди точно 2 години... Сменил съм дебитомер и акумулатор, които си бяха за смяна когато я купих... И 2 биалетки за по 30 лв ... Всичко ми работи стегнато все едно, че сега е излязла от магазина....За какво говориме.... Кола за 7000 която е по-добра от тези които излизат сега за по 100 000... Писна ми да се обяснявам на разни субарута и мерцедеси , които са имали опит само полуздрави алфи, колко е готино да си вземеш мега ефтино суперкола... Да не ставам лош пророк но поне още 2 години няма да сменям нищо по колата защото в момента е като нова..
        Е поне с нещо да ми провърви в този живот... ... ...Мисля , че ти отворих очите , Колега.... а пък нека да било негатив , че се обезценявала... .. ...
        Last edited by qpwo; d.m.y г., 22:56.
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #5
          Напълно подкрепям колегата!!!
          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Здраво,колега. И аз съм в твоето положение и от няколко месеца обикалям да ги гледам тия корабо ,а и успоредно с тов аи по магазините за авточасти за да имам актуално инфо и за тях.Да не говорим ,че прочетох форума поне 3 пъти от край до край.Та и аз съм се спрял на дизела.Досъбирам си парите и ще скачасм в такава ако е рекъл Господ и съм жив и здрав.Та според мен между 5к и 6к има удачни варанти,като задължително диагностика предиу купуването свежда до минимум шанса да те изкъпат в хладка вода.Така ,че действай и пиши като я вземеш, а аз се надявам до 3 месеца да се похваля и аз . Сполай
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • #7
              Здравейте, има алфата от 2 месеца и е 2.0 ТС и като начало и смених само два предни носача защото не бяха във форма но мисля че трябва да си направиш сметка колко и как ще я караш и от там ако е късмет. Аз минавам около 15 000 км годишно и ми е добре, добре е да слагаш прилични части, а не най - евтините защото всичко се обезмисля. Малко по скъпа ми е като поддръжка спрямо предната кола /форд сиера 2000 ДОХЦ с доста екстри/ но алфата е много класи над нея, въпреки че ги обичам и двете. Главата в торбата и това е. Успех.

              Поздрави
              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

              Comment


              • #8
                Колеги, благодаря за мненията. Диагностика 100% ще има преди да купувам.... Интересно е обаче как някои продавачи като чуят "сервиз" и моментално им помръква физиономията и почват да ги сипят едни най-невероятни :о))

                Аз видях във форума кои са клубните сервизи, където може да се направи диагностика - в София. Освен тях, дали има и в Пловдив някой сервиз, който да има нужната апаратура? Щото гледам и в Пловдим има интересни 166-ки, пък там ходя често и без друго...

                Comment


                • #9
                  Може би София все пак... В Пловдив има сервизи с апаратура, но аз поне все не попадам на подходящо "зад-апаратурно устройство",т.е. човек дето да разбира тая апаратура.Особено пък като видят алфа... Но това е мое лично мнение. А колата си е супер! Успех!!!
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, моля да имате предвид, че в германия алфа 166 на реални 100 000 км. струва 5000 евро. Наивно е очакването да се сдобиете с добър автомобил за 5000 лв. Обикалях за 166 - ца няколко месеца и се нагледах на таралясници. Не съм разбирач, обаче протрита кожа да волана и ск.лост се постига с не по - малко от 300 000 км. А дизел на 300 000 не пожелавам никому.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                      ... А дизел на 300 000 не пожелавам никому.
                      Значи не пожелавай 97% от колите във форума и съответно на пазара
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                        Колеги, моля да имате предвид, че в германия алфа 166 на реални 100 000 км. струва 5000 евро. Наивно е очакването да се сдобиете с добър автомобил за 5000 лв. Обикалях за 166 - ца няколко месеца и се нагледах на таралясници. Не съм разбирач, обаче протрита кожа да волана и ск.лост се постига с не по - малко от 300 000 км. А дизел на 300 000 не пожелавам никому.
                        Нямаш си представа колко си прав, колега. Само дето ако е на 300 000 пак е добре, ама тия дето ги внасят масово са на по два пъти по толкова и отгоре.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                          . А дизел на 300 000 не пожелавам никому.
                          Що? моя фиат е на 270000... ми тогава вземи нещо 150000км от автокъща и ела да мерим състояние

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм гледал няколко до сега - вярно е, че има доста таралясници, ще пообикалям още малко пък ще видим тогава.....

                            Колеги, някой гледал ли е този екземпляр, какви са ви впечатленията?
                            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...807&f1=details

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Partyзанин Покажи съобщение
                              Колеги, моля да имате предвид, че в германия алфа 166 на реални 100 000 км. струва 5000 евро. Наивно е очакването да се сдобиете с добър автомобил за 5000 лв. Обикалях за 166 - ца няколко месеца и се нагледах на таралясници. Не съм разбирач, обаче протрита кожа да волана и ск.лост се постига с не по - малко от 300 000 км. А дизел на 300 000 не пожелавам никому.
                              Ако искаш колега, щом толкова разбираш от дизели, ела да видиш и чуеш един на 750 000, не е Алфа, ама това не означава, че всяка алфа, купена в добро състояние и поддържана без експерименти с консумативите не може да стане "милионерка", това с изтърканите кожи и педали вече почти нищо не означава, само балъците вече продават "120 000 - ци" с изтрити волани и педали, освен това лично видях 166-ца на 475 000 с перфектен волан, тапицерия и ск. лост... е малко гуми на педали, малко РС и стана на 125 000. Той Бобо го е написал - има си джаджа и чете реалните км - нищо друго не ви спасява
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment

                              Working...
                              X